O Ún1co Episode 2

Closer: It’s Only 4 Lips Touching Together


9.6
Your Rating: -/10
Avaliações: 9.6/10 from 53 users
Resenhas: 4 users
Season: 1

As Sheng Wang and Jiang Tian awkwardly start living under the same roof, an unexpected encounter at school leaves them both flustered. (Source: Netflix)
  • Exibido: August 22, 2024

O Ún1co Episode 2 Reações

meowbao
0 pessoas acharam esta resenha útil
14 dias atrás

Very Good

Very unexpected and very interesting episode. It definitely would be everyone's favourite episode
Esta resenha foi útil para você?
ASMAA
1 pessoas acharam esta resenha útil
20 dias atrás

the kiss

I loved this episode so much. They became closer and started to care about each other more.They became curious about each other.They started to feel something for each other.They don't know what this feeling yet but it's a new feeling.Although the kiss was a challenge or a game, both of them felt it.
Esta resenha foi útil para você?
ppkrist
0 pessoas acharam esta resenha útil
26 dias atrás

ini tentang realis, bukan hanya sekedar drama

maksudku, series ini memang terasa agak membosankan di episode pertama. Namun, secara tidak langsung, setelah saya menonton episode 2 ; saya mulai memahami bahwa series ini benar-benar dibuat sangat mirip dengan kondisi kita ketika sekolah, nuansa dan vibesnya sangat mirip, dimana anda bercengkrama dan berkomunikasi di sekolah, bertemu dengan orang-orang baru, mengenal mereka, dan berbagi pengalaman di dalam kelas. Entah kenapa, sebagian hal yang disajikan di episode kali ini saya rasakan di dalam memori masa lalu saya, menurutku ini related. Episode 2 ini juga punya romansa dan vibes yang kuat, main karakter sudah memasuki inti relasi mereka. Entah kenapa saya menikmati setiap scene-nya. Saya tidak begitu yakin jika episode 1 dan 2 ditonton secara terpisah membuat kalian sadar, dua episode ini harus ditonton dalam satu hari yang sama, karena memang episode 1 bisa membuat kalian cut off series ini, dan episode 2 membuat kalian ini melanjutkan. Saya ingin melanjutkan episode 3.

Leia Mais

Esta resenha foi útil para você?
angeliviki2022
1 pessoas acharam esta resenha útil
Ago 24, 2024

From the moment he arrived on campus....

he was already in Jiang Tian's sights. JT who doesn't show any feelings, who looks annoyed at the world all the time, actually smiled at the sight of this transfer student.
Esta resenha foi útil para você?