Our Skyy 2: A Tale of Thousand Stars Episode 1


9.2
Your Rating: -/10
Avaliações: 9.2/10 from 23 users
Resenhas: 4 users
Season: 1

  • Exibido: June 01, 2023

Our Skyy 2: A Tale of Thousand Stars Episode 1 Reações

BurntBaguettes
0 pessoas acharam esta resenha útil
Jun 17, 2023

getting so into this

You are with an infant and somebody who is wasted. You are done for. I am getting so into this lol. Phupha and Pat in bed together had me in tears. that shit was actually so funny. This is so much fun, i am loving this lol. Okay next episode. Okay bye!
Esta resenha foi útil para você?
ppkrist
0 pessoas acharam esta resenha útil
Jun 2, 2023

Lebih ke bad buddy daripada A tale of thousand star-nya ; to be honest great sih!

Episode kali ini sudah memasuki cerita a tale of thousand star, walaupun masih dalam rana main story bad buddy. Menurutku ini sangat bagus ya, ceritanya sangat unik dan sangat menarik. Kapan lagi kita dapat melihat Nanon ; Ohm dan Tian ; Earth dalam satu scene cerita yang sama - ini sangat jarang terjadi. Chemistry yang dihasilkan dari bad buddies sangat natural dan chemistrynya masih sama, tidak ada yang berubah - masih sama-sama menggemaskan, lucu, dan ngakak. Sedangkan Chemistry untuk Tian dan Phu juga masih natural dan sangat orisinil seperti series orisinilnya A Tale of Thousand Star, Mix dan Earth sangat piawai memerankan peran mereka sebagai Tian dan Phu. Cerita kali ini sangat menarik ya ; alurnya juga mudah difahami. The main conflict di sini berawal dari masalah rumah tangga Tian dan Phu ; masalah ini menggemaskan yang menyebabkan chain reaction ke masalah Prat dan Pran, ini menjadi sangat berhubungan dan related. Latar belakang kisah keduanya sangat luar biasa berhubungan, ini seperti punya universe yang sama bahkan untuk seluruh series our skyy ini adalah yang paling beririsan. Overall untuk episode dan latar ceritanya sangat spektakuler dan bagus banget ya. Sangat menghibur banget juga, tidak sabar untuk menonton episode dua-nya.

Leia Mais

Esta resenha foi útil para você?
CrazyAsian123
0 pessoas acharam esta resenha útil
Jun 2, 2023

Dynamics

Though this crossover was something totally unexpected, it turned out really well. Pat-Pran's relationship is still the same as always, and their chemistry is smooth and natural. Phupa and Tian are having a couple's conflict, which is cute and funny. I enjoyed every bit of the episode.
Esta resenha foi útil para você?
angeliviki2022
1 pessoas acharam esta resenha útil
Jun 1, 2023

Bamboo house

"Let's test the shake," purely from an academic standard of course, because Pran is an architect student and Pat is an engineering student. OMG, funniest pick up line ever. So nice to see their incredible chemistry.
Esta resenha foi útil para você?